Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

PlayerUnknown's Battlegrounds

Einklappen
X

• Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

das game ist extrem smooth

zur map:

viel zu viel offenes feld
    die häuser sind innen noch krasser verschachtelt
    man sieht die gegner extrewm schlecht
    design gefällt

Kommentar

Mhhh Optisch gefällt mir die Map noch überhaupt nicht :(

e.
      Errinert noch so ein bisschen an die Alpha Version der ersten Map. Die irgendwie noch nicht so 100% Final damals aussah :C

Kommentar

Mal ein paar Infos:

Test Schedule
        [Phase 1]

PST: December 8th 02:00AM - December 10th 02:00AM
        CET: December 8th 11:00AM - December 10th 11:00AM
        KST: December 8th 07:00PM - December 11th 07:00PM

[Phase 2]

To be announced soon

Region & Modes

NA - SOLO & DUO & SQUAD, First-person / Third-person
        EU - SOLO & DUO & SQUAD, First-person / Third-person
        ASIA - SOLO & DUO & SQUAD, First-person / Third-person

Lobby

Redesigned the lobby background and UI
        Some menu options will stay hidden for this test server due to them still being worked on

World

Added a new map - Miramar. Miramar will be the only map available during phase 1
        Miramar supports 2 weather types:
        Clear
        Sunrise
        Miramar builds on and modifies the core Battle Royale experience by providing varied visuals and gameplay:
        Vaulting & Climbing action will be even more useful when crossing the Miramar terrain
        Players can experience highly tactical battles that will force them to utilize their cover and concealment skills
        Choosing the vehicle type is more important than before, as off-road driving is now different from on-road driving experience

Items

- Added 3 new weapons. These weapons are Miramar exclusives:
        Added R45. R45 will be spawned in world, it uses .45 ammo and 6 bullets can be loaded. Red dot sight can be attached. It has high accuracy and faster reload speed than R1895
        - Added Win94. Win94 will be spawned in world. It’s a variant of a lever action rifle that uses .45 ammo and 8 bullets can be loaded. It’s for an expert player since it doesn’t take any attachments and is mid-range effective with slow reload speed but high damage
        - Added Sawed-Off. Sawed-Off will be spawned in world. It uses 12 gauge shot and 2 shells can be loaded. No attachments available. It has short range, high dispersion, lower damage than other shotguns but can fire in rapid succession
        - Added new Ghillie suit to the care package
        - R1895 will not spawn in Miramar

Vehicles

Added 3 new vehicles:

- Added Van. Van is a six-seat vehicle. It has low maximum speed and driving force but it has the highest HP in the game. Therefore, the Van can be useful in various tactical situations
        - Added Pickup. Pickup is a four-seat off-road vehicle and designed to be well adjusted for Miramar’s bumpy terrain. Pickup is the most all-around vehicle in the game and suitable for various playstyles
        - Added Aquarail. Aquarail is a two-seat water vehicle. The player in the passenger seat can user their weapons. It has good cornering and high mobility so you can expect Aquarail to do well in guerrilla tactics.
        - Motorcycle and Buggy are also available in Miramar. They have different skins compared to their Erangel cousins.

Server Optimization

Reduced the server lag issue of players moving abnormally

Gameplay

- Added the ability to bandage and boost while in a vehicle (only for the passengers)
        This action can be canceled by a sudden speed change, an impact or a vehicle flip
        - Increased damage of Kar98k and M24 and reduced damage of AWM.
        - Increased overall damage multiplier to Torso for sniper rifles by 10%
        - Increased the vertical aiming range in prone stance
        - Improved water penetration particle effects
        - Adjusted the blur fade-in effect for scopes

UI/UX

- Redesigned the color of HP bar
        Displayed in yellow when the HP is below 50%
        Displayed in red when the HP is below 25%
        Displayed in red and blinking when the HP is below 10%
        - Modified the game font for several regions
        Adjusted Russian, Polish, Turkish, Vietnamese for readability

Sound

- Improved the sound effect of frag grenade:
        The sound changes depending on the distance from the explosion
        For example, player can hear only the explosion sound from long distance but within 20m distance, player can hear the explosion sound and the sound of the debris raised by the explosion
        - Lowered the sound of the edge the blue zone

Animation

- The position of the gun in FPP will be lowered depending on the scope or other attachment that is mounted on the firearm
        - Added the missing firing mode switching animations (and sounds) to UZI
        - Tweaked the FPP animations and limits to reduce seeing the inside of own character
        - Moved the camera to correct position in FPP mode for drivers
        - Position of most of the guns in FPP has been changed to ensure further reduction of clipping with clothing
        - Transitions between sprinting and running animations are now smoother.
        - Leaning animations have been improved to ensure consistency between ADS/FPP and TPP

Bug Fixes

- Now player can fall (F key) from the airplane while the world map is open
        - Fixed the issue where most of melee attack animations were not displayed when jumping in place and attacking
        - Fixed the issue where changing stances while punching (from standing to crouching and vice versa) will not be instant anymore
        - Fixed the issue where while vaulting in FPP, player could look inside own body
        - Fixed the unintentionally extreme aim punch when being hit
        - Improved the animation loops to prevent gun "skipping" while moving crouched in ADS
        - Fixed the issue where the character movement speeds were inconsistent when using sprint button and travelling in any direction other than forward, forward left and forward right
        - The reticle on 15x scope will no longer appear blurry when used for the first time
        - Fixed the issue where a player could lean out of a vehicle even though they should not be able to physically (due to an object blocking the area outside the window)
        - When scoping and close to the wall, character should no longer be able to see through it
        - Running with DP-28 should now be slower (same as other LMG and sniper rifles)
        - Fixed the issue where a player would occasionally be teleported to remote location while vaulting

Kommentar

viel zu wenig autos irgendwie, für ein normales reddot musste ich zig tausend gebiete looten bis ich mal eins gefunden habe wtf :D und die zone ist extrem lahm arschig bis es mal los geht ka, map ansich geil, aber diese städte wo es tausende dächer und seitengaßen gibt werde ich meiden

Kommentar

Puhh also mal kurzes Feedback von mir:

Auf der alten Map hatte ich Duchschnittlich ca. 50fps.
            Hier hab ich Durchschnittlich das doppelte^^ Manchmal sogar 144.
            Das Design gefällt mir persönlich richtig gut, die Autos auch. Der VW Bus hat es mir jz schon angetan :D

Die Städte was ich bisher gesehen hab, haben irgendwie ne coole Atmosphäre. Macht echt bock die zu erkunden.
            Bisher konnte ich die Winchester aber erst kurz spielen und die war echt geil.
            Mich freut es auf jeden fall, dass die Performance wirklich sehr gut geworden ist auf der Map.

Könnt ja mal sagen wie es bei euch so läuft :)

Kommentar

so direkt mal nen win mit 10 kills auf der neuen map gehollt :D m24 mit schali man hat das bockt gemacht
              :D

Kommentar

habe jetzt nur mal kurz reingeschaut, aber in den städten gibt es doch viel zu viele verstecke oder?

gebäude mit 1233432 räumen und 234324356 fenstern. keine ahnung ob ich mich damit anfreunden kann. wird halt ein hartes campfest.

auf dem land wiederum (sehr) viel open-field.

naja wird sich zeigen, wie es sich entwickelt. aber die performance ist gut.

Kommentar

also die Häuser sind einfach zu groß. Gegner echt schwer zu sehen.

Kommentar

wüsten fights mit bergen einfach nur geil mit sniper ^^

Kommentar

Entweder viel zu viel Deckung (in den Städten mit 1mio ecken und fenstern etc wirds zum kotzen) oder absolut 0.

Weiß noch nicht wie ich das finde, aber die Performance ist geil!

Kommentar

die Map ist auch verdammt riesig weil das Wasser außen rum fehlt, die Zone läuft genau in den Zeitabständen wie auf der anderen?

Kommentar

Städte sind mMn viel zu überladen, Gegner extrem schwer zu sehen.

Ansonsten gefällt das Setting super, genau das was ich von Anfang an durch Mods wollte. Jetzt noch nen Mode ohne Attachments und abfahrt

dmg der winchester wäre interessant, gefühlt macht sie 35dmg max

Kommentar

Zitat von so4p
                            habe jetzt nur mal kurz reingeschaut, aber in den städten gibt es doch viel zu viele verstecke oder?

gebäude mit 1233432 räumen und 234324356 fenstern. keine ahnung ob ich mich damit anfreunden kann. wird halt ein hartes campfest.

in den meisten häusern kommt man aber nur in jedes 2. stockwerk rein oder nur das erdgeschoss ist begehbar.

aber wie schon geschrieben, sehe ich es auch so. in den städten zu viele verstecke, ausserhalb oft zu wenig deckung

Kommentar

Zitat von Hanni
                              Zitat von so4p

in den meisten häusern kommt man aber nur in jedes 2. stockwerk rein oder nur das erdgeschoss ist begehbar.

aber wie schon geschrieben, sehe ich es auch so. in den städten zu viele verstecke, ausserhalb oft zu wenig deckung
                              Naja..was willst du auch in einer "Wüstenlandschaft" viel an Deckung haben ausser den Dünen und den paar bäumchen?^^
                              Wäre zuviel Deckung da, würden viele vermutlich die glaubwürdigkeit anzweifeln. Find es so ziemlich gut. Jetzt wird es wohl mehr fights um die Häuser geben und in den Dünen die Sniperinos ihr unwesen treiben ;>

Kommentar

Gerade gesehen das es einen Zombie Mode unter Custom Matches gibt :D. FPS sind bei mir auch ziemlich gut meist zwischen 105-144 aber auch Allgemein fühlt es sich flüssiger an. Aber ich habe auf den Testservern zu Beginn einer Runde immer extremes Rubberbanding...kann im Prinzip die erste Minute nicht moven.

Kommentar

Lädt...
                                X