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  • BVLGARI_-
    antwortet
    Release Notes for 5/13/2021


    2021.05.13 -

    [CSGO 360 STATS]
    – Adjusted the calculation for the weapon performance category score.

    [MISC]
    – Fixed a case where players would receive duplicate warnings about launching in untrusted mode.

    [MAPS]
    Ancient
    -Implemented Cubby 2.0 in mid connector to A, to remove cheap shoulder angle towards site
    -Slimmed down the fancy rock, also in mid connector to A
    -Sparsed foliage and improved clipping on boost planter near A main
    -Quieted down soundscape birds
    -Removed clipping from top of bombsite sign in A site, allowing you to self-boost to planter by T main
    -Added vphysics clip to T spawn water so guns don’t fully submerge
    -So many clip brush tweaks
    -Blocked grenades from entering inaccessible building by T entrance to mid
    -Blocked pixelgaps through scaffolding near B site
    -Blocked pixelgaps through doorway trim in new CT path to A site
    -Simplified grenade collision on rooftops
    -General optimizations

    Grind
    – Made wall on A long surfable
    – Fixed invisible wall near B site
    – Fixed out of map boost near A site
    – Fixed collision of wall near A site
    – Fixed collision of pillars around A site
    – Minor art updates around T spawn

    Frostbite
    – Fixed a regression with airdrops
    – Fixed stuck spots (thanks Jakob & conzept)
    – Fixed a gap in terrain
    – Reworked watchtower models

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  • BVLGARI_-
    antwortet
    Release Notes for 5/6/2021


    2021.05.06 -

    [ CS:GO 360 STATS ]
    – Updated heatmap images for calavera, grind, mocha, and pitstop

    [ MISC ]
    – Removed option to look for nearby players for Guardian Missions
    – Security and stability improvements

    [ MAPS ]
    Ancient
    – Updated minimap image

    Pitstop
    – Latest version from workshop

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  • chrisS0r91
    antwortet
    Zitat von Dosuno. Beitrag anzeigen
    Okay jetzt trollst du. Als würde es Valve auch nur zu 1% interessieren was irgendwelche Pro-Teams meinen. Es geht nur um das Geld und möglichst viel davon.
    stimme dir inzwischen auch voll und ganz zu. Komplett unausgeglichen die Map, dazu absolut 0 optimiert. Habe mit einem 3600x und ner 5700xt teilweise fps Einbrüche auf unter 60.. Absolut unspielbar...
    Zuletzt geändert von chrisS0r91; 06.05.2021, 12:50.

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  • cH1LLoR
    antwortet
    Zitat von Dosuno. Beitrag anzeigen
    Okay jetzt trollst du. Als würde es Valve auch nur zu 1% interessieren was irgendwelche Pro-Teams meinen. Es geht nur um das Geld und möglichst viel davon.
    Passend dazu:

    https://twitter.com/XANTAREScsgo/sta...47314444029952

    :D

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  • nudel
    antwortet
    Ancient ist garnicht so übel, nur halt grün und grüne Models...

    Achso und die Leute mit älterer Hardware haben wieder satte FPS-Drops...

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  • Dosuno.
    antwortet
    Okay jetzt trollst du. Als würde es Valve auch nur zu 1% interessieren was irgendwelche Pro-Teams meinen. Es geht nur um das Geld und möglichst viel davon.

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  • chrisS0r91
    antwortet
    Zitat von Dosuno. Beitrag anzeigen

    wie angeblich?
    Ancient has been added into the current competition map pool Active Duty Group

    Ancient beim nächsten Major :)
    war mir jetzt nicht sicher, ob das safe ist.. Aber wie gesagt: Keine Ahnung was ich von der Map halten soll. Eigentlich kann man ja davon ausgehen, dass Valve mit Proteams zusammenarbeitet und keine Schund-Map in den Pool steckt.. Zuzutrauen wäre es ihnen aber dennoch... Hätte lieber eine (vernünftig) überarbeitete Version von Cbble gehabt.

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  • Dosuno.
    antwortet
    Zitat von chrisS0r91 Beitrag anzeigen

    Tuscan doch gerade erst in einer Alpha Version erschienen und muss aufjedenfall noch deutlich überarbeitet werden. Die ist einfach viel zu CT-lastig in der Ursprungsversion.

    Train verstehe ich auch nicht. Eigentlich eine der älteren Maps, wo man auch von Pros zuletzt wieder kreativere Plays gesehen hat. Mirage ist halt komplett durchgespielt und bräuchte echt mal eine Pause..

    Angeblich soll ja Ancient in den Pool kommen... Habe die noch nie gespielt und nur in Videos gesehen, aber wirkt auf mich jetzt auch nicht so kreativ. Ein wenig wie eine Mischung aus Vertigo und Dust2 vom Aufbau her, aber naja..
    wie angeblich?
    Ancient has been added into the current competition map pool Active Duty Group

    Ancient beim nächsten Major :)

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  • simple_
    antwortet
    Ist MIrage nciht im MM super beliebt?

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  • chrisS0r91
    antwortet
    Zitat von eZkl420 Beitrag anzeigen
    Ich finde es grundsätzlich ja gut, wenn mal neue Maps in den Pool kommen. Warum aber jetzt Train rausfliegt anstatt Mirage erschließt ich mir nicht. Die Map könnte man reworken und innerhalb des nächstes Jahres wieder aufnehmen

    PS: wenn dafür Tuscan nicht bald in den Pool kommt, bin ich richtig salty :D
    Tuscan doch gerade erst in einer Alpha Version erschienen und muss aufjedenfall noch deutlich überarbeitet werden. Die ist einfach viel zu CT-lastig in der Ursprungsversion.

    Train verstehe ich auch nicht. Eigentlich eine der älteren Maps, wo man auch von Pros zuletzt wieder kreativere Plays gesehen hat. Mirage ist halt komplett durchgespielt und bräuchte echt mal eine Pause..

    Angeblich soll ja Ancient in den Pool kommen... Habe die noch nie gespielt und nur in Videos gesehen, aber wirkt auf mich jetzt auch nicht so kreativ. Ein wenig wie eine Mischung aus Vertigo und Dust2 vom Aufbau her, aber naja..

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  • eZkl420
    antwortet
    Ich finde es grundsätzlich ja gut, wenn mal neue Maps in den Pool kommen. Warum aber jetzt Train rausfliegt anstatt Mirage erschließt ich mir nicht. Die Map könnte man reworken und innerhalb des nächstes Jahres wieder aufnehmen

    PS: wenn dafür Tuscan nicht bald in den Pool kommt, bin ich richtig salty :D

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  • BVLGARI_-
    antwortet
    Release Notes for 5/3/2021


    2021.05.03 -

    [ OPERATION BROKEN FANG ]
    – Operation Broken Fang has come to an end. Players who have unredeemed operation stars will have until May 15th to claim their operation rewards.
    – Introducing CS:GO 360 Stats – A subscription service for players that want to continue collecting official Competitive and Wingman stats.
    – Premier Competitive remains available for all players featuring pick/ban process across the entire Active Duty Group map pool.
    – Retakes remains available and has been moved into Wargames.

    [ SNAKEBITE CASE ]
    – Introducing the Snakebite Case, featuring 17 community-designed weapon finishes, and the Broken Fang Case set of gloves as rare special items.

    [ MISC ]
    – Chicken models have received a visual upgrade.
    – Fixed community maps whose textures would appear black as a result of previous security fixes.
    – The \ key can again be bound to commands. If you were using this key before, you will need to bind it again.
    – Additional security and stability improvements.
    – Added an option for large community maps to fade the Boost Player Contrast feature beyond the far-Z fog plane by setting fadeplayervisibilityfarz to ‘true’ in info_map_parameters.

    [ MAPS ]
    Ancient has been added into the current competition map pool Active Duty Group and Train has been removed from Active Duty Group.
    – Grind and Mocha have been added to official matchmaking in Scrimmage, Casual, and Deathmatch game modes, replacing Apollo, Engage, and Anubis.
    – Calavera and Pitstop have been added to official matchmaking in Wingman game mode, replacing Elysion and Guard.

    – Ancient:
    — New route from CT spawn to A site
    — Widened T entrance to left side of mid
    — Opened up skylight in T tunnel to A site
    — Extended plantable bomb zone in B site
    — Opened up ledge in A site
    — Various minor bugfixes

    – Nuke:
    — Fixed a clipping issue on window in T lobby
    — Centered a lamp that was bugging me

    – Frostbite:
    — Overhauled interior lighting
    — Fixed delivery drones being stuck in the bottom right corner of the map
    — Added drone clips to improve delivery drone navigation
    — Fixed rare cases of loot spawning in inaccessible areas/inside terrain
    — Made a window frame in Alpha non solid (thanks Musti)
    — Clipped wood railings in the frozen lake area
    — Improved the look of the ice texture when Shader Detail is set to Medium or lower
    — Fixed a missing face on a wooden beam in Town
    — Added a sound effect in server room
    Zuletzt geändert von BVLGARI_-; 04.05.2021, 04:34.

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  • BVLGARI_-
    antwortet
    Release Notes for 4/28/2021


    2021.04.28 -

    [ Misc ]

    – Numerous security and stability improvements.

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  • BVLGARI_-
    antwortet
    Release Notes for 4/16/2021


    2021.04.16 -

    [STORE]
    – Items purchased from the in-game store will not be tradable/marketable for one week.
    – Operation Cases redeemed as an operation reward will not be tradable/marketable for one week.
    – Items received from market-restricted containers will continue to be sellable immediately on the Steam Community Market.

    [MISC]
    – Fixed a rare visual bug with equipped item indicators when equipping a default item into a loadout slot.
    – Various stability improvements.

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  • BVLGARI_-
    antwortet
    Release Notes for 3/29/2021


    2021.03.29 -

    [ OPERATION BROKEN FANG ]
    – For a limited time, Broken Fang Premier is available for everyone.
    – Operation Broken Fang Passholders will play in Prime Account Status queue when matchmaking for Broken Fang Premier.

    [ MISC ]
    – Fixed Steam networking sockets implementation to dynamically load “wlanapi.dll” system library and to work on Windows Server systems which don’t have Wireless LAN Service enabled.
    – Adjusted Zeus texture to read Zeus X-27. For the record, this counts as a Zeus skin.

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