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    #16
    jo funktioniert, neTT

    Zitat von Lumpe Beitrag anzeigen

    gegner muten, ihre avatare ausblenden und ihre namen verfälschen, damit meine mates nicht mehr haben, worüber sie sich aufregen können? volvo pls...

    ich finde das ziemlich gut.
    das mit den avataren+nickname dürfte für streamer top sein

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      #17
      Zitat von Son-Goku Beitrag anzeigen
      mit dem neuen befehl bin ich instant wieder im game. richtig nice.
      Nice! Was hast gebracht?

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        #18
        Zitat von Son-Goku Beitrag anzeigen
        mit dem neuen befehl bin ich instant wieder im game. richtig nice.
        hä?

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          #19
          Zitat von Ice Beitrag anzeigen

          hä?
          -d3d9ex in den Steamparametern.

          Er meint damit, nach dem raustabben aus CS:GO, ist er instant wieder im Game.

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            #20
            Zitat von kleyaN Beitrag anzeigen

            -d3d9ex in den Steamparametern.

            Er meint damit, nach dem raustabben aus CS:GO, ist er instant wieder im Game.
            ändert sich bei mir gefühlt nichts.. hmm

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              #21
              Release Notes for 3/7/2019

              [MAPS]

              Vertigo:
              -Gameplay updates to bombsite A
              -Updated art
              -Enabled bombsite A in Wingman

              Blacksite:
              -Added commemorative graffiti for Katowice Showmatch

              Biome:
              Reverted the following January update changes:
              -Reopened connector between between A main and A long.
              -Reopened mid lower entry.

              Abbey:
              – Added half body cover on B bombsite
              – Moved B long closer to bombsite
              – Reworked exit from underpass to B bombsite
              – Removed walls from B long entry to bombsite
              – Extended B bombsite allowing terrorists to plant the bomb behind crates
              – Opened ivy roof on B bombsite allowing grenades being thrown from underpass
              – Added glow sticks in gate house for better visibility
              – Added small crate on A bombsite to allow CTs to hold barn from behind half body cover
              – Removed wooden fences outside A bombsite
              – Added visuals for drop from upper CT spawn to sewer
              – Added clipping to prevent weapons being thrown outside of CT spawn
              – Reworked library
              – Fixed clipping in some places

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                #22
                Zitat von Ice Beitrag anzeigen

                ändert sich bei mir gefühlt nichts.. hmm
                selbst auf inferno dauerts keine sekunde mehr

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                  #23
                  Wisst ihr wer jetzt auch schnell raustabben kann? tabseN

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                    #24
                    es gibt bei win10 auch ne option womit das reintabben schneller geht. bevor das update kam, hat das reintabben bei mir ca. 5 sekunden gedauert.

                    einstellungen -> system -> benachrichtigungsassistent -> den reiter 'wenn ich spiele' ausschalten

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                      #25
                      [GAMEPLAY]
                      Adjusted round loss bonuses with the goal of reducing a negative feedback loop following streaks of losses.
                      – Round loss bonuses are now based on the count of a team’s round losses. The count increases by one after every loss, and decreases by one after every win (minimum 0).
                      — With 0 Losses: $1400
                      — With 1 Loss: $1900
                      — With 2 Losses: $2400
                      — With 3 Losses: $2900
                      — With 4+ Losses: $3400
                      – Previously, a win would reset the round loss bonus. Now, a win reduces the loss counter by one.
                      – Teams still begin the half with a loss count of 1.
                      – This is enabled by default and can be controlled using the mp_consecutive_loss_aversion server setting.
                      – The round loss bonus is still limited to mp_consecutive_loss_max multiplied by cash_team_winner_bonus_consecutive_rounds.

                      – Added flashbang assists for players who successfully flash an enemy which then gets killed by another player. Players who threw the flashbang will get an assist callout in the death notice. However if another player inflicted >40 damage to the victim for the assist, the flashbang assist player will not get the callout.

                      – AUG
                      — Now that players have had an opportunity to learn to love the AUG, returning the weapon to its original price of $3300.
                      – M4A1-S
                      — The M4A1-S now holds 25 bullets in the magazine, and has 75 in reserve.

                      – Shotguns
                      — Price reduction for some shotguns: Nova ($1050), Sawed-Off ($1100), Mag7 ($1300).
                      — Nova penetration increased to 1.
                      — Sawed-Off range increased to 1400.
                      — Single shell shotguns in the middle of their reload sequence will no longer automatically continue to reload after a player holsters and deploys them.
                      – Fixed a bug that prevented C4 or enemies seen through open doors from showing up on the radar.
                      – Fixed a rare bug where a C4 bomb reset trigger could reset the bomb to a position that was not on the ground.

                      [PRISMA CASE]
                      – Introducing the Prisma Case, featuring 17 community-designed weapon finishes, and the Horizon Knives in Chroma finishes as rare special items.

                      [ MISC ]
                      – New Loadout Shuffle feature is available in the inventory. Choose to shuffle any number of your weapons or music kits and a random one will be equipped each map.
                      – Several fixes for the ‘Clean Names’ communication setting.
                      – Renamed workshop workbench setting to ‘Side View’.
                      – Removed visual artifacts on a few image assets.

                      [ MAPS ]

                      Canals:
                      – reduced number of routes around bombsite B
                      – moved bombsite B inside the palace
                      – added a door from center stairs to courtyard platform
                      – made it possible to jump up to B bridge from scaffold
                      – new radar map style

                      Vertigo:
                      – Thank you to all the diligent players that continued testing Bombsite B
                      – Blocked runboost from T spawn to Bombsite B (will still be possible in B site configuration)
                      – Obstructed boost from top of floodlight in back of A
                      – Changed layout of back of A site, made entrance onto site a regular doorway, added half-wall in front of scaffolding
                      – Added usable door in mid towards bombsite B
                      – Simplified collision model of support jack
                      – Fixed unintended boost on scaffolding on A ramp
                      – Made boostable concrete mold by A site slightly larger
                      – Improved clipping inside elevator shaft

                      Community maps:
                      – Updated radar for Abbey and Biome

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                        #26
                        Aug Meta hoffentlich done damit

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                          #27
                          Zitat von Baq Beitrag anzeigen
                          [GAMEPLAY]
                          Adjusted round loss bonuses with the goal of reducing a negative feedback loop following streaks of losses.
                          – Round loss bonuses are now based on the count of a team’s round losses. The count increases by one after every loss, and decreases by one after every win (minimum 0).
                          — With 0 Losses: $1400
                          — With 1 Loss: $1900
                          — With 2 Losses: $2400
                          — With 3 Losses: $2900
                          — With 4+ Losses: $3400
                          – Previously, a win would reset the round loss bonus. Now, a win reduces the loss counter by one.
                          Das hier ist viel entscheidender mit wirklich super hohem Einfluss. Eco resets damit erstmal weg

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                            #28
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                            Kommentar


                              #29
                              Netter buff für die m4. Bald dann nur 1 m4 mit optionalem game play hehe

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                                #30
                                Hätten einfach die 1400$ Stufe komplett abschaffen sollen und den Rest so lassen wie es bisher war, also das was nach der Pistol-Runde passiert über das gesamte Spiel. Wäre einfacher gewesen. Hätte dann noch den Bomb-Plant-Bonus auf 600$ reduziert.

                                Jetzt haste immernoch das Problem, nach gewonnener Pistole und verlorenem Force-Buy mit 1400$ dazustehen während die Gegner deine Waffen aus der ersten Runde kostenlos mitgenommen haben. Richtig beschissener Start.

                                Was die beim Waffenbalancing rauchen, würde ich auch gerne mal verstehen.

                                Valve-Employee #1: Wir haben den Preis einer Waffe die keiner spielt um 150$ reduziert, viele haben sich beschwert und wollten einen Nerf, jetzt haben wir alles wieder zurückgesetzt. Was habt ihr für Ideen um dies zukünftig besser zu machen?

                                Valve-Employee #2: Wir reduzieren den Preis der Mag-7 um 500$ lol

                                Valve-Employee #1: Super Idee, hätte ich auch drauf kommen können. Bekommst ne Beförderung. Und wie bringen wir die M4A1-S wieder ins Spiel, sodass es Spaß macht sie zu nutzen und dagegen zu spielen?

                                Valve-Employee #2: Mehr Bullets um ohne Tracers durch Smokes zu sprayen, 100 Kugeln wären geil!

                                Valve-Employee #1: Wir haben den Mitarbeiter des Monats gefunden, herzlichen Glückwunsch #2!
                                Zuletzt geändert von BeFoRe; 14.03.2019, 08:41.

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