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    Zitat von TrES-4 Beitrag anzeigen
    Warum auch immer sie meinen die Deagle buffen zu müssen.
    weil es einfach mega abfuck ist, wenn man irgendwo runterdroppt und es erstmal 1 sec dauert bis die Waffe ready ist.

    Erinner mich an die Szene mit Karrigan auf D2, wo er hinter einem Gegner steht und nicht hittet, weil er vorher einen Jump gemacht hat.

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      Ich hoffe das Video ist ein Troll.. wieso wird die sg generft und die aug so hart gebuffed?

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        Zitat von chrisS0r91 Beitrag anzeigen

        weil es einfach mega abfuck ist, wenn man irgendwo runterdroppt und es erstmal 1 sec dauert bis die Waffe ready ist.

        Erinner mich an die Szene mit Karrigan auf D2, wo er hinter einem Gegner steht und nicht hittet, weil er vorher einen Jump gemacht hat.
        So what? Das ist 'ne verdammte Pistol und kostet kaum was. Die Deagle ist sowieso schon ziemlich gut für den Preis - no need to change that.

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          Die Krieg ist so ja, leicht übertrieben generfed.

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            die sollen mal lieber die treffgenaunigkeit bei pistols im laufen verringern. ist teilweise lächerlich was laufende gegner für shots drücken.

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              Zitat von chrisS0r91 Beitrag anzeigen

              weil es einfach mega abfuck ist, wenn man irgendwo runterdroppt und es erstmal 1 sec dauert bis die Waffe ready ist.

              Erinner mich an die Szene mit Karrigan auf D2, wo er hinter einem Gegner steht und nicht hittet, weil er vorher einen Jump gemacht hat.
              Sehe das genau anders. Deagle ist insbesondere im Probereich aktuell komplett broken (Vorallem aufgrund des moneysystems). Hier wäre ein nerf in Form vom Preis z.B. sinnvoll gewesen. Außerdem ist sie auf close - midrange in Sachen "spammen" zu einfach. Hier hätte man evtl. auch ein wenig dran arbeiten können. Denke aber allein die Preisanpassung auf 700 auf 900/1000 wäre ein sinnvoller move gewesen. Deagle einfach aktuell braindead Waffe, die man gefühlt immer reinhauen kann. Kostet nix, bringt viele 1shots und im Zweifel kannste spammen und hast genug damage.
              High risk, high reward gerne, aber aktuell ist deagle weder das eine, noch das andere, sondern einfach no risk.

              Finde zudem, dass man diese Rumspringen generell schwächen sollte, anstatt jetzt noch mehr zu belohnen. Wenn jemand runterspringt und direkt wieder rdy ist macht das keinen Sinn in meinen Augen. Das ist insgesamt einfach zu stark.
              Bei Karrigan bin ich auch nicht sicher, obs daran gelegen hat damals. CS ist eben manchmal random ^^

              Und das pistols seit Ewigkeiten lächerlich sind muss man halt auch nochmal sagen. Das sind die Waffen die den größten Change benötigen, neben der SG. Die Aug fand ich soweit ok, im Vergleich zu SG nur schwach. SG nerf allein wäre ok gewesen.
              Zuletzt geändert von GoforLaw; 12.04.2020, 17:01.

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                Release Notes for 4/16/2020

                2020.04.16 -

                [ GAMEPLAY ]
                – Added one-on-one warmup arenas when playing Wingman mode on Vertigo and Train
                – Added a new weapon parameter “inaccuracy jump apex”, set to 331.55 for the Deagle

                [ UI ]
                – Added ability to see crosshairs of observed players
                – Added ability to copy crosshairs of other players (through the scoreboard).
                – Added ability to listen to music kit MVP anthem when inspecting music kits.

                [ MUSIC ]
                – Added the Masterminds Music Kit Box, available in regular and StatTrak™ variants, featuring 7 new music kits:
                — Austin Wintory, Bachram
                — Daniel Sadowski, Eye of the Dragon
                — Dren, Gunman Taco Truck
                — Matt Levine, Drifter
                — Sam Marshall, Bodacious
                — Tim Huling, Neo Noir
                — Tree Adams and Ben Bromfield, M.U.D.D. FORCE

                [ MISC ]
                – Fixed agents sometimes not holding weapons on the end of match screens
                – Fixed agents in Perfect World version sometimes vocalizing English radio commands
                – The Events tab of the Watch menu will now also present online competitions

                [ MAPS ]
                – Anubis
                — Fixed the prop draw distance at canal in front of A
                — Increased the bomb explosion radius from 400 to 450
                — Improved readability at A main and middle
                — Several clipping fixes
                — Fixed some missing prop faces
                — Improved navigation so bots now know how to drop down areas
                — Moved the spawn icons on the radar to the right coordinates
                — Fixed nav file issue

                – Chlorine
                — Visual rework of base textures to help visibility
                — Made B bombsite lights brighter
                — Removed floating displacement near CT spawn

                – Jungle
                — Added more loot crates in few regions of a map
                — Fixed some community bug reports (including flying ladder)
                — Updated minimap tablet texture
                — Added one extra house near Radio Tower region
                — Reworked wooden fences prop (removed holes)
                — Fixed collision mesh of solar battery model

                – Vertigo
                — Brightened i-beam textures
                — Replaced wooden fence on A site with metal version, decreasing wallbang damage
                — Bombsite B:
                — Lowered height of site by 32 units
                — Tightened exit from T stairs
                — Removed “window” entrance from mid, replaced with a raised entrance near CT spawn
                — Flipped railings on stairs to site, to allow jump up from sandbag position
                — Reworked site layout and cover
                — Moved connector from B halls that went under mid, to further towards T spawn
                — Enabled B site in Wingman mode
                — Experiment: In Wingman mode, during Warmup, players will spawn in an 1v1 arena

                – Train
                — Moved pigeons that sometimes spawned near Ivy, no longer visible from CT side of ivy
                — Fixed not being able to walk off top of ladder on oil train, B site
                — Brightened scaffolding by oil train
                — New collision model on dumpsters found around the map
                — Experiment: In Wingman mode, during Warmup, players will spawn in an 1v1 arena

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                  Gott sei Dank hat sich Valve um die Tauben auf Train gekümmert :)

                  Bin gespannt wie sich Vertigo spielt, fand die letzte Version eigentlich schon ganz nice und bin skeptisch

                  Kommentar


                    Die Vertigo Changes finde ich eig ganz nice. Man hat gerade in der Mitte als CT und T ein mehr Möglichkeiten und Spielraum und riskiert als CT nicht gleich die ganze Runde verlieren, wenn man dort stirbt.
                    Zuletzt geändert von chrisS0r91; 17.04.2020, 14:51.

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                      Deagle Jump hat Gott sei dank nicht lang gehalten ^^

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                        Zitat von eZkl420 Beitrag anzeigen
                        Gott sei Dank hat sich Valve um die Tauben auf Train gekümmert :)

                        Bin gespannt wie sich Vertigo spielt, fand die letzte Version eigentlich schon ganz nice und bin skeptisch
                        ganz nice? Die map war komplett einseitig für Ts und hatte kaum Möglichkeiten für die CTs, Einfluss auf das Spiel zu haben. Sofern CTs offensiv spielen wollten war Runde direkt vorbei, wenns nicht geklappt hat. Passiv verteidigen ging hingegen auch nicht, weil full smoke auf a idR ausreichte, um sicheren plant zu haben und die Runde dann auszuspielen. Die map war zumindest im Probereich des reinste Dreck ^^

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                          Zitat von eZkl420 Beitrag anzeigen
                          Gott sei Dank hat sich Valve um die Tauben auf Train gekümmert :)

                          Bin gespannt wie sich Vertigo spielt, fand die letzte Version eigentlich schon ganz nice und bin skeptisch
                          Fürs puggen war sie sicherlich ok, im Team war die Map aber absolut T-Lastig und man hatte wie oben beschrieben als CT kaum Möglichkeiten.

                          Nun kann man sich als CT zumindest aussuchen, ob man die Mitte aggressiv oder Passiv spielt ohne den B-Spieler alleine zu lassen. Genauso hat man bei einer aggresiven B-Verteidigung einen angle weniger, um den man sich sorgen muss und kann besser pushen, wenn die Gegner A-lastig spielen.

                          Auch das man auf dem B weniger Kisten hat, macht vor allem Retakes einfach, während man als CT ja immer noch genügend Möglichkeiten hat den Spot zu halten.

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                            Release Notes for 4/23/2020


                            2020.04.23 -

                            [ MAPS ]
                            Chlorine:
                            —Changed default CT faction to FBI.

                            Anubis:
                            —Latest version of radar.

                            Cache:
                            —Improved visibility map-wide.
                            —Brightened hiding spot near sandbags.
                            —Brightened A Main.
                            —Brightened B Main.
                            —Brightened target placed in corner under B Heaven.
                            —Reduced visual noise.
                            —Reduced foliage clutter.
                            —Speculative fix to ragdolls floating on the A Bombsite.
                            —Optimizations.
                            —Adjusted HDR settings.

                            Overpass:
                            —Added 1v1 mode to warmup when playing Wingman.
                            —Fixed clipping on dumpster at A site.

                            Wingman Nuke:
                            —Added 1v1 mode to warmup when playing Wingman.
                            —Radar now uses new graphical style.

                            Vertigo:
                            —Fixed gap under box on B site.
                            —Added ramp-clipping to side of box.
                            —Fixed some minor graphical bugs.



                            Zuletzt geändert von BVLGARI_-; 24.04.2020, 05:01.

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                              Release Notes for 5/4/2020


                              2020.05.04 -

                              [GAMEPLAY]
                              – Added kill feed icons for blind shooter, kills through smoke, and no scope sniper kills; all kill feed icons feature the bullet on the same line.
                              – When spawn immunity time is set to a negative value then spawning players will not have immunity even during warmup period.
                              – Fully disabled player immunity in 1v1 Wingman warmup period arenas, and added logic to clear blood decals for each encounter.
                              – sv_pure servers will now kick clients that have loaded asset files into game memory from files not present on game server filesystem.

                              [UI]
                              – Fixed showing observed player crosshair in the editor menu.
                              – Fixed strings on crosshair import dialog being truncated in some languages.
                              – Fixed crosshair codes storing incorrect values for values out of range.

                              [MISC]
                              – Updated third person pose for G3SG1, and taught Terrorists a better way to hold AUG in the buy menu.
                              – To welcome the sunny weather outside, switched main menu movie scenery to Nuke.
                              – Added ability to purchase coupon items from Steam Store, e.g. https://store.steampowered.com/buyitem/730/20170 for “StatTrak™ Masterminds Music Kit Box”.
                              – In-game blog will now render in Greek if game interface is set to Greek language.
                              – Fixed prediction errors occurring sometimes when crouch-walking or in noclip mode as listen server host.
                              – Enabled animation blending for chickens.
                              – Updated several agent voice lines for Perfect World version of the game.
                              – Optimized textures for separatists player models.
                              – Several stability fixes.

                              [MAPS]

                              Chlorine
                              – Tweaked ambient color light to make it bluer
                              – Made bombsite A plant zone bigger
                              – Fixed bombstuck spots on A bombsite pillars
                              – Removed bamboo fence near CT upper on A bombsite
                              – Added bamboo fence near T main on A upper, moving the gap closer to the tank
                              – Added bamboo fence near big rock on A upper to cut direct line of sight from CT upper to T main entrance
                              – Added light source on lazy river tunnel near CT spawn
                              – Added bamboo fence on the back of CT main entrance to A bombsite for better visibility
                              – Tweaked textures in lazy river tunnel and connector to make them more vibrant
                              – Added light source on B upper
                              – Tweaked lazy river texture to make it brighter
                              – Added cover for T’s on middle
                              – Removed a head peek angle from CT mid to A bombsite
                              – Fixed pixel boost on B bombsite
                              – Made main lights on B bombsite brighter
                              – Fixed see through stairs near CT spawn
                              – Fixed wooden door on B being bangable
                              – Added bamboo fence near tank on B bombsite
                              – Removed water from lazy river at CT spawn
                              – Tweaked sky box to be less purple
                              – Added bambo fences in high traffic areas for better player model contrast
                              – Removed foliage models in some places
                              – Optimization
                              – Updated radar image

                              Inferno
                              – Added 1v1 warmup arena for Wingman mode





                              Another update for the sv_pure error, if you're still facing issues after deleting the materials folder and the models folder then delete the following: • shaders folder • materials folder • models folder • sound folder • scripts folder • particles folder
                              Zuletzt geändert von BVLGARI_-; 05.05.2020, 17:03.

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                                Release Notes for 5/11/2020


                                2020.05.11 -

                                [GAMEPLAY]
                                – Improved reliability of picking up weapons with +use when nearby dropped grenades are present. (Thanks birkir!)
                                – Explosive grenade damage around small obstacles such as stairs will now apply damage to players more reliably.
                                – Hostages will no longer obscure flashbang traces, allowing players behind them to be blinded.
                                – Players that start the round with a taser and no pistol no longer have their taser deleted, and rechargeable tasers are now recharged at round start.
                                – Fixed Danger Zone piloted drone self-destruct timer resetting due to zone damage or repeated player input.

                                [PURE SERVERS]
                                – Added a setting sv_pure_allow_loose_file_loads for game servers to control whether third-party files can be loaded by clients. Users are allowed to have third-party files on disk, but the files will be ignored when playing on such pure game servers. If users already loaded third-party files into game memory, then their game client must be restarted in order to connect to such pure game servers.
                                – Added a setting sv_pure_allow_missing_files for game servers to control what happens to clients that load files missing on the game server. When disabled, if a connected player loaded third-party files into game memory that game server is missing, the player will be kicked.
                                – Added a message explaining to the client which file mismatched the pure server configuration and caused a user disconnect.

                                [MISC]
                                – Improved loadout animations in buy menu for several agents and weapon combinations.
                                – Fixed certain game instructor hints displaying incorrect key bindings in certain languages (e.g. “sfrutteranno” in Italian).
                                – Added a setting con_allownotify to allow hiding top-right corner notifications if “Overflowed CClientRenderablesList” notification appears in 21:9 resolutions.

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